Company Logo

Egzaminatorius

Gimnazijoje naudojama šiuolaikiška ir efektyvi internetinė sistema, padedanti mokytojui ruošti, o mokiniams ruoštis brandos egzaminams

Projektas „TŪM II“

Dabar prisijungę

Dabar svetainėje 26 svečiai (-ių) ir narių nėra

steam

Edukacinė pažintinė išvyka į Italijos sostinę Romą

Vasario 14–18 dienomis grupė Adolfo Šapokos gimnazistų ir mokytojų, lydimi Dievo Apvaizdos kongregacijos seserų Jūratės ir Dominykos, vyko į edukacinę pažintinę išvyką į Italijos sostinę Romą ir Vatikaną. Kelionės partneriais buvo Užpalių gimnazijos mokytojai ir istorijos mokslų daktarė V.Kniūraitė.

Kelionės metu aplankėme antikinės Romos liekanas, Romos forumą, Koliziejų, Dievo Motinos Snieginės bažnyčią, Venecijos aikštę, Šv. Petro baziliką, kurioje turėjome išskirtinę galimybę pabuvoti Lietuvių koplyčioje, gėrėtis Romos panorama nuo bazilikos kupolo. Taip pat apžiūrėjome Siksto koplyčią, žavėjomės žymiųjų dailininkų kūriniais Vatikano muziejuose, aplankėme Navonos aikštę, Trevi fontaną, Ispanijos aikštę, Romos merijos aikštę, kurioje buvo pasirašyta Lietuvos stojimo į ES sutartis, Šv. Pauliaus baziliką ir Šv. Jono Laterano bažnyčias, Popiežiškąjį Laterano universitetą, kur susitikome su šio universiteto rektoriumi vyskupu Enrico dal Covolo. Rektorius mus palaimino.

Išvykos metu turėjome išskirtinę progą paminėti Lietuvos valstybės nepriklausomybės 99 metų sukaktį. Mokinių siūlymu prie Romos Panteono mokiniai ir mokytojai dainavo dainas apie Lietuvą. Vieną iš vakarų praleidome Popiežiškojoje lietuvių Šv. Kazimiero Kolegijoje. Susipažinome su Kolegijos ir lietuvių išeivijos istorija, direktoriaus pavaduotoja A. Ambraškienė ir visi grupės nariai pasirašė svečių knygoje. Biblijos vertėjo prof. A. Rubšio žodžiais „Roma pažįstama kojomis“. Kiekvieną dieną nueidavome maždaug 20–25 kilometrus pėsčiomis, keliavome metro, autobusais, traukiniais, pasiekėme net Tirėnų jūros pakrantę. Skanavome itališkos virtuvės patiekalus – picą, lazaniją, spageti, o ypač mokinius sužavėjo itališki ledai. Mus lydėjo puiki nuotaika, šiltas pavasariškas oras ir noras kuo daugiau pamatyti bei patirti.

Išvykos akimirkos:

7.  13.5514.40

8.  14.4515.30

Abituriento atmintinė

Lietuvos moksleivių sąjunga kartu su NEC ir LAMA BPO parengė atmintinę abiturientams