Egzaminatorius
Dabar prisijungę
Dabar svetainėje 43 svečiai (-ių) ir narių nėra
RESPUBLIKINIS PROJEKTAS „LYDERIŲ LAIKAS 3“
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS POKYČIO PROJEKTAS
„UNIVERSALAUS MOKYMOSI DIZAINO STRATEGIJA VAIKO PAŽANGAI“
Lyderių laikas 3“ yra nacionalinis švietimo projektas. Vykdytojas – Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras, partneriai – Mokyklų tobulinimo centras ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.
Įgyvendinamas trečias projekto etapas. Dalyvauja pirmame ir antrame etape nedalyvavusios savivaldybės, jų švietimo ir su švietimu susijusios bendruomenės. Pagrindinė savivaldybės veikla projekte – pokyčio projekto sukūrimas ir įgyvendinimas.
Projekto įgyvendinimas Adolfo Šapokos gimnazijoje
Koordinatorius Saulius Brasiūnas, direktorius;
Savanoriai: Zita Kezienė, anglų kalbos mokytoja;
Stasys Kirdeikis, fizikos mokytojas;
Aureolė Maračinskienė, dailės mokytoja;
Birutė Siliūnienė, fizinio ugdymo mokytoja.
Projekto tikslas: Didinant ugdymo medžiagos ir metodų pateikimo įvairovę pamokose, suteikti vienodas galimybes visiems mokiniams sėkmingai siekti mokymosi rezultatų.
Projekto uždavinys: Diegti Universalaus mokymosi dizaino strategijos nuostatas Utenos Adolfo Šapokos gimnazijos ugdymo procese.
Projekto dalyviai: Universalaus ugdymo strategija aktyviai naudojama 1b, 1d, 2b, 2c klasių kūno kultūros, dailės, fizikos, anglų kalbos pamokose. Į integruotas šių klasių pamokas įtraukiama ir kiti gimnazijos bendruomenės nariai.
Daugiau informacijos apie projektą rasite „Lyderių laiko 3“ tinklalapyje adresu http://www.lyderiulaikas.smm.lt/.
Mes — VU partneris
2005 m. su Vilniaus universitetu pasirašyta bendradarbiavimo sutartis |
Paieška
VILNIUS TECH klasė
Nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. gimnazijoje įsteigta VILNIUS TECH klasė Prašymas dėl priėmimo į VILNIUS TECH klasę |
Pamokų laikas
1. 8.00—8.45
2. 8.55—9.40
3. 9.50—10.35
4. 11.00—11.45
5. 12.05—12.50
6. 13.00—13.45
7. 13.55—14.40
8. 14.45—15.30
Abituriento atmintinė
Lietuvos moksleivių sąjunga kartu su NEC ir LAMA BPO parengė atmintinę abiturientams |